donderdag 6 november 2014

Voor mijn jarige dochter!

Dag bloggertjes! Vandaag was het de verjaardag van ons Magali! Ze is 24 jaar jong geworden en ik maakte deze kaart voor haar. Ik had de stempel deze zomer eens gekocht bij Elke maar tot nu toe bleef hij onaangeroerd. Maar voor een jonge en modebewuste dochter was hij ideaal. Magali zelf heeft ook een tamelijke verzameling schoenen dus beter kon niet! Het inkleuren deed ik met de copics maar dat vond ik toch een hele opgave. De huidtinten vind ik altijd supermoeilijk om natuurlijk over te komen en de schoenen zelf vond ik ook best lastig. Maar dit is het resultaat en Magali vond het super en dat is wat telt! Op de strik deed ik nog een kleefparel en de hakken gaf ik een glans met Glossy Accents.
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden!
Liefs
Christine

24 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je dochter....en je kaartje voor haar is super!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dikke proficiat aan Magali.
    Kaart is prachtig. ik heb die stempel ook gekocht deze zomer maar ook nog niet gebruikt. groetjes Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Om te beginnen natuurlijk gefeliciteerd met je jarige dochter! Je kaartje voor haar is geweldig, zeker als ze gek is op schoenen. Vind je kleurwerk heel mooi geworden. De parel en de glim maken het kaartje helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je dochter, en je kaart is leuk, echt leuk! groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een dikke proficiat aan Magali! Wat een mooie en leuke en toepasselijke kaart heb je voor haar gemaakt. En ik vind het heel mooi ingekleurd hoor. Kan ze idd alleen maar super vinden!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Christine,
    wat een leuke stempel en zó mooi ingekleurd..de strik is er super bij
    en..van harte gefeliciteerd met de jarige dochter,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je dochter.
    Je kaart ziet er super uit en erg mooi gedaan met de copics.
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart voor je dochters verjaardag Christine .....super die leuke en zo mooi ingekleurde stempel....ook nog gefeliciteerd met haar verjaardag....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Natuurlijk eerst gefeliciteerd met je dochter. En wat een leuke kaart heb je gemaakt. Een supergave stempel heb je gebruikt. En je bent niet de enige hoor, ik zit ook altijd te pielen met het inkleuren van stempels, gewoon doorgaan met oefenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk met die naaldhakken!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel gave kaart en prachtige stempel! Proficiat nog!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eerst een gelukkige verjaardag voor de verjaardag van Magali, en ze zal zeker blij geweest zijn met het mooie kaartje van de mama. Zeker een geslaagde opdracht waar je fier mag op zijn, groetjes
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog Van ♥-e Gefeliciteerd met je dochter Magali en wat een SUPER MOOI en MODEBEWUST kaartje heb je voor haar gemaakt.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Va harte met Magali. En wat een leuke jongedameskaart heb je gemaakt voor haar! Prima gelukt hoor, die benen en schoenen!
    En leuk die strik, die maakt het net helemaal af!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heeeel erg leuk Christine, nog gefeliciteerd met je grote mesije!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een elegante kaart voor een elegante dame, mooi gedaan,

    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een gelukkige verjaardag voor Magali! Een prachtige kaart heb je gemaakt voor je dochter, de stempel is erg mooi!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superjaar voor je dochter. Proficiat Magali
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. gefeliciteerd met je dochter en je hebt een super toffe kaart voor haar gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Proficiat Magali,
    De kaart is super .
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Van harte met je dochter! Wat een mooie kaart, zo leuk die benen in kousen met naad en op hoge pumps, erg leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die benen zijn helemaal het einde ! Mooie kaart.

    groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Als eerste gefeliciteerd met je dochter! En wat is dit een gave kaart voor een dametje van die leeftijd! Mooi gekleurd (doe ik je niet na...) Fijn weekend verder, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen